Wij zijn geïnteresseerd in uw ervaring als onze klant.
In opdracht van de zorgverzekeraar onderzoeken wij uw tevredenheid middels een enquête. U krijgt deze enquête automatisch na afsluiten van uw behandelperiode per mail via onderzoeksbureau Qualiview toegestuurd.
Wij nodigen u van harte uit verbeterpunten met ons te delen.
De resultaten gebruiken wij om onze zorg verder te optimaliseren.
Wij danken u hartelijk voor uw medewerking!
Dit zeggen mensen over ons:
"Erg fijn hoe er mee wordt gedacht en dat er de tijd wordt genomen om dingen goed uit te leggen."
"Fijne communicatie, makkelijk benaderbaar terwijl het een lastig onderwerp is."
"Er werd meer dan voldoende tijd genomen om de klacht te bepalen. Hierdoor kon er gericht behandeld worden en plan van aanpak gemaakt worden. Voorkomt onnodige behandelingen."
"Ik voelde mij, ondanks de niet dagelijkse onderzoeken, op mijn gemak."
"Vriendelijk, vakkundig en duidelijk."
Klachtenregeling
Mocht u onverhoopt ontevreden zijn over bepaalde zaken dan nodigen wij u uit om dit bij één van ons kenbaar te maken, zodat we samen kunnen zoeken naar een bevredigende oplossing.
Wij werken volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Wil u een officiële klacht indienen, dan verwijzen wij naar het klachtenreglement van het Koninklijk Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF).